|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
salquëlindalë (aka Graspop) gaat Heerschen Bruce Banner |
|
griezel |
|
ah wacht, ik ga nog maar een keer een paar programma's uitprinten en zien hoe ik m'n 'route' ga plannen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik wil type o posters kopen!!! |
|
quote: wie nou weer? Bruce Banner |
|
quote: salquëlindalë ? Crapper-de-crap nog aan toe seg ! |
|
ach, beter een griezel met hersenen dan een prins zonder.. |
|
quote: Wat een wijze teut weer zeg. Netjes hoor. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
zuipeh!!!!!!!!!!!!1in de zuiptent!!!!!!!!!! hopelijk leef ik zondag nog. oja mocht iemand me in een greppel vinden, rol me dan uit mijn kots of maak me even wakker |
|
quote: Ik zou daar niet graag in de greppel vallen. Meestal ligt die vol met zeik. |
|
quote: no way dat in zo´n greppel ga staan om jou eruit halen "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: djeeeezus, geef ik een keer de vertaling erbij, is het nog niet goed Bruce Banner |
|
quote: Ghoulie - je waagt het niet mijn tent onder te kotsen hoor ! |
|
quote: oja , herstel: rol me uit me kots, laat die greppel maar zitten |
|
quote: zo erg zal het niet zijn |
|
quote: zolang die kots niet tegen mijn tent (of die van Morgil ) aan komt vind ik het best. Ik wil je er ook nog wel uitrollen als je dreigt te stikken voor iedereen: Kotsen op/naast/in mijn tent wordt gestraft met de volgende sancties: 1. Zelf opruimen 2. 20 Euro boete 3. Ik zal voortaan alleen nog maar Elfs tegen je praten de keuze is aan U: kotsen op Lain zn tent, of even 20 meter uw braaksel ophouden en het verderop lozen. Bruce Banner |
|
quote: Zal ik doen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: is jouw tent 20 meter? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Er bestaat een kans dat ik het niet ga halen Ik kan dus alleen als ik op de gasten lijst kom te staan En die bevestiging is nog niet zeker Wiegen Meister ! |
|
quote: gewoon een naakt foto van je vriendinneke sturen |
|
quote: * ZUCHT * Wiegen Meister ! |
|
ja nog maar een paar uuuuuuuuuuuurtjes!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Ben je al zenuwachtig? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
jaaaaaaaaaaaa!!!! |
|
quote: Ik eigenlijk helemaal niet. What is wrong with me!! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |